Op zoek naar ervaring in Europa

De 21-jarige Kay Snels reist met Teach Me Whatever door Europa. Kay wil met het project zoveel mogelijk mensen vragen om haar iets nieuw aan te leren. Zo was ze al op bezoek bij de radio en leerde ze recent skateboarden in London.  

10247272_497784997016689_4677269377281734770_n

Kay werd uitgenodigd bij Q-music om radio te leren maken. ©Kay Snels

Na haar opleiding digitale marketing wou Kay iets extraordinair doen. ‘Ik was klaar om onmiddellijk te werken, maar wou eerst nog nieuwe ervaringen opdoen.’ Via haar passie voor reizen kwam ze op het idee om door Europa te reizen in combinatie met nieuwe dingen leren.

Kay reist op dit moment alleen door Europa. Onderweg vraagt ze wildvreemden om haar iets nieuws te leren. Indien ze interesse hebben, filmt ze het hele gebeuren om de beelden nadien te delen met haar volgers. Via sociale media vraagt ze ook om hulp wanneer ze deze nodig heeft. Zo vond ze zichzelf een slaapplaats en kreeg ze verschillende tips. ‘Sociaal contact geeft mij nieuwe energie, ik hoop dan ook anderen te inspireren.’ aldus Snels. De communicatie naar volgers en deelnemers gebeurt in het Engels. ‘Ik vind het soms jammer dat ik mijn Nederlandse woordspelingen niet kan gebruiken, maar op deze manier spreek ik veel meer mensen aan om het project te volgen.’

Teach me a job
‘Stap per stap wil ik graag mijn concept verder uitwerken naar het beroepsleven. Door kleine dingen te leren als snoep maken, ukulele spelen, skateboarden, wil ik aantonen dat ik leergierig ben en opensta voor nieuwe ervaringen.’ Zo wil ze op lange termijn ook verschillende beroepen uitproberen om zo haar droombaan te vinden.’Het zou cool zijn als ik bepaalde skills aanleer waarmee ik sterker in de bedrijfswereld kan stappen. Zo wil ik bijvoorbeeld graag heel goed worden in grafisch design, video editing en copywriting’, aldus Kay Snels

Meer weten over Teach Me Whatever? Je vindt het project op verschillende sociale media zoals Instagramtwitter en Facebook.

Geef een reactie

